Extra logistieke en commerciële service
De logistieke service van Devomat Industries is volledig en niet alledaags!
Bestaande klanten kunnen o.a. technisch overleggen, wanneer nodig, met de hun toegewezen gratis ombudsman. Bepaalde moeilijkheden onderweg, stand-by voor grote offertes, productadvies, raming verbruik producten, enz. De ombudsman staat steeds paraat in alle opzichten! Als er zich een onbekende situatie voordoet op de werf, staat de praktijk-technieker bovendien direct bij de klant om een oplossing aan te reiken.
De nieuwe klanten, en starters in het beroep, genieten een volledige opleiding om zich alle parket-technologie meester te maken. Hoe parketschuurmachines te gebruiken voor optimaal rendement, toepassing van diverse afwerkingproducten en algemene productkennis: alles komt aan bod!
Zij kunnen eveneens beroep doen op de parket-marketing. Devomat ontwikkelde deze parket-marketing om haar klanten aan te leren, hoe ze hun dienstverlening als parketteur aan de man moeten brengen!